Spis treści
Wstęp
Część I Aspekty logistyczne w zarządzaniu
Rozdział 1
Ilona Penc-Pietrzak - Aspekty logiczne w klasycznych strategiach konkurencyjnych
Rozdział 2
Aleksander Gwiazda - Logistyka w świetle zasad zrównoważonego rozwoju
Rozdział 3
Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - Znaczenie logistyki przy wyborze kanału dystrybucji
Rozdział 4
Joanna Dyczkowska - Logistyka dystrybucji na rynku elektronicznym
Rozdział 5
Jan Cetner - Metoda oceny logistycznej dostępności miejsc recepcji turystycznej
Rozdział 6
Maciej Bielecki - Uwarunkowania jakościowe gospodarki magazynowej małych przedsiębiorstw produkcyjnych
Część II Teoretyczne aspekty marketingu
Rozdział 7
Iwona Escher - Wpływ kierunku marketingowej postawy pracowników organizacji na przebieg procesu jej rynkowej reorientacji
Rozdział 8
Maciej Schulz - Znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu
Rozdział 9
Anna Wasiluk - Marketingowe przesłanki tworzenia klastrów na przykładzie wybranych inicjatyw klastrowych w województwie podlaskim
Rozdział 10
Ryszard Ratajski - Wybrane aspekty marketingowych problemów globalnych
Rozdział 11
Katarzyna Świerszcz - Neuromarketing jako nowe spojrzenie na zachowanie konsumentów
Rozdział 12
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska - Rola badań marketingowych w zarządzaniu działalnością reklamową
Rozdział 13
Justyna Berniak-Woźny - Marketing Zaangażowany Społecznie. Korzyści i zagrożenia z perspektywy biznesu
Rozdział 14
Krzysztof Nowakowski - Więcej czy mniej regulacji rynku mediów
Część III - Problemy integracji marketingu i logistyki
Rozdział 15
Joanna Petrykowska - Obsługa klienta jako wspólny obszar marketingu i logistyki
Rozdział 16
Szymon Strojny - Logistyczne i marketingowe elementy procesu obsługi klienta
Rozdział 17
Marcin Łuszczyk - Ekologiczne uwarunkowania działań marketingowych w przedsiębiorstwie
Rozdział 18
Wiesław Urban - Znaczenie procesów usługowych i pomiar ich jakości
Rozdział 19
Stefan Jakowski - Wymagania logistyczne i marketingowe dotyczące opakowań
Część IV - Zastosowanie marketingu w praktyce gospodarczej
Rozdział 20
Urszula Kłosiewicz-Górecka - Zarządzanie marketingiem w polskich przedsiębiorstwach handlowych w latach 1989-2009
Rozdział 21
Wiesław Matwiejczuk - Pozyskiwanie kontraktów budowlanych
Rozdział 22
Marcin Piotrowski - Marketing w policji
Rozdział 23
Janusz Chełchowski, Brygida Kondracka - Wykorzystanie oceny satysfakcji pacjentów w tworzeniu strategii marketingowej szpitala
Rozdział 24
Jarosław Zalejski - Promocja usług edukacyjnych w sektorze szkolnictwa wyższego
Rozdział 25
Agnieszka Widawska-Stanisz - Marketingowy aspekt jakości usług branży hotelarskiej
Rozdział 26
Włodzimierz Deluga, Ewa Dłubkowska-Puzio, Malwina Markiewicz, Kamil Puzio - Wykorzystanie marketingu w instytucjach non profit, na przykładzie Muzeum Oręża Polskiego, jako produktu turystycznego miasta Kołobrzeg
Rozdział 27
Mariusz Zalewski - Brand Asset Valuator i segmentacja konsumencka 4Cs jako narzędzia planowania strategii komunikacji marketingowej