Spis treści
Rozdział 1
Wiesław Kowalczewski - Trudna droga od Powstańca do Profesora
Rozdział 2
Tadeusz Wojciechowski - Integracja marketingu i logistyki
Rozdział 3
Halina Szulce - Znaczenie logistyki w zarządzaniu marketingowym
Rozdział 4
Czesław Skowronek - Logistyczne wsparcie działalności marketingowej przedsiębiorstwa
Rozdział 5
Józef Penc - Zasady współczesnego marketingu. W kierunku marketingu klienta
Rozdział 6
Barbara Dobiegała-Korona - Marketing we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 7
Bogusław Kaczmarek - Rola i cele marketingu w przedsiębiorstwie
Rozdział 8
Marian Strużycki - Aspekty ekologiczne w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa
Rozdział 9
Elżbieta Jędrych - Zaufanie w działalności marketingowej
Rozdział 10
Andrzej Korzeniowski, Bogusław Śliwczyński - Wartość produktu celem zarządzania łańcuchem dostaw
Rozdział 11
Andrzej Jasiński, Arkadiusz Manikowski - Logistyka w zarządzaniu transformacją wyników badań naukowych do zastosowań praktycznych
Rozdział 12
Ilona Penc-Pietrzak - Zastosowanie wybranych metod analizy strategicznej w tworzeniu strategii logistycznej przedsiębiorstwa
Rozdział 13
Zofia Bolkowska - Pozainwestycyjne przyczyny kryzysów w budownictwie
Rozdział 14
Wiesław Urban - Marketing relacji a obsługa klientów – przez jakość do lojalności