Marketing i logistyka w zarządzaniu

Spis treści

 

Rozdział 1  

Wiesław Kowalczewski - Trudna droga od Powstańca do Profesora

Rozdział 2  

Tadeusz Wojciechowski - Integracja marketingu i logistyki

Rozdział 3

Halina Szulce - Znaczenie logistyki w zarządzaniu marketingowym

Rozdział 4  

Czesław Skowronek - Logistyczne wsparcie działalności marketingowej przedsiębiorstwa

Rozdział 5

Józef Penc - Zasady współczesnego marketingu. W kierunku marketingu klienta

Rozdział 6

Barbara Dobiegała-Korona - Marketing we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rozdział 7

Bogusław Kaczmarek - Rola i cele marketingu w przedsiębiorstwie

Rozdział 8

Marian Strużycki - Aspekty ekologiczne w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa

Rozdział 9 

Elżbieta Jędrych - Zaufanie w działalności marketingowej

Rozdział 10  

Andrzej Korzeniowski, Bogusław Śliwczyński - Wartość produktu celem zarządzania łańcuchem dostaw

Rozdział 11

Andrzej Jasiński, Arkadiusz Manikowski - Logistyka w zarządzaniu transformacją wyników badań naukowych do zastosowań praktycznych

Rozdział 12

Ilona Penc-Pietrzak - Zastosowanie wybranych metod analizy strategicznej w tworzeniu strategii logistycznej przedsiębiorstwa

Rozdział 13

Zofia Bolkowska - Pozainwestycyjne przyczyny kryzysów w budownictwie

Rozdział 14

Wiesław Urban - Marketing relacji a obsługa klientów – przez jakość do lojalności