Tom I Ujęcie socjologiczno-społeczne pod redakcją prof dr hab Leszka Korporowicza
Spis treści
-
Alina Szepelska - Edukacja ustawiczna a konkurencyjność przedsiębiorstw
-
Ewa Adamczyk - Ewaluacja dyplomów szkół wyższych
-
Mikołaj Winiarski - Lokalne środowisko społeczno-wychowawcze w kontekście globalizacji.
-
Krzysztof Piskorski - Zrównoważony rozwój w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych
-
Katarzyna Świerszcz - Etos konkurencyjności przedsiębiorstw
-
Włodzimierz Petryk - Rola jednostki w procesie konkurencyjności w przedsiębiorstwie XXI wieku
-
Anna Wasiluk - Zarządzanie talentami źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
-
Konrad Rokoszewski - Model Partnerstwa Lokalnego a ożywienie gospodarcze w gminach i powiatach
-
Krzysztof Kietliński - Konkurencyjność przedsiębiorstw a moralność
-
Sławomir Klementowicz - Ekonomia wolnego rynku według encykliki Centesimus annus
-
Jerzy Donarski - Wpływ stosowania zasad etycznych na konkurencyjność przedsiębiorstw, w tym 48 zasad etycznych Jana Pawła II
-
Ludmiła Lewaszowa, Józef Zakrzewski - Relacje między kierownikami i pracownikami a ich wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw
-
Grzegorz Szulczewski - Zmiany jakościowe w otoczeniu a konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle etyki biznesu
-
Elżbieta Jędrych - Kapitał ludzki kluczem do wzrostu konkurencyjności organizacji
-
Nina Niżnik - Komunikacja w biznesie - ważna funkcja w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw na Ukrainie