Zmiany jakościowe w otoczeniu a konkurencyjność przedsiębiorstw ujęcie narzędziowo-praktyczne (wybrane metody i instrumenty)
Tom III pod redakcją dr Małgorzaty Stawickiej
Spis treści
I. Rozprawy i artykuły
-
Ireneusz Janiuk - Współdziałanie strategiczne a konkurencyjność organizacji na rynku
-
Piotr Borowski - Strategia wzrostu zewnętrznego-strategia M&A jako narzędzie podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw
-
Sylwester Gregorczyk - Wpływ strategii zasobowej na konkurencyjność przedsiębiorstwa
-
Tomasz Kochański - Doskonałość sytemu logistycznego instrumentem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji
-
Aleksandra Laskowska-Rutkowska - Zarządzanie łańcuchem dostaw jako źródło przewagi konkurencyjnej
-
Beata Witkowska - Konkurencyjność a systemy oparte na normach jako przejaw zmian jakościowych w otoczeniu organizacji
-
Dorota Jegorow, Joanna Krystynek - Wdrażanie systemu informatycznego zarządzania relacjami z klientem – potrzeba chwili czy wymóg zachowania konkurencyjności?
-
Adam Kupczyk, Piotr F. Borowski - Budowanie relacji przedsiębiorstw z klientem źródłem przewagi konkurencyjnej
-
Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako - Definiowanie lojalności klientów jako czynnika konkurencyjności przedsiębiorstw
-
Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako - Dynamika lojalności klientów – przyczyny zmienności i znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstwa
-
Jacek Grzywacz - Opłacalność finansowania leasingiem a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce
-
Monika Burżacka – Majcher - Systemy sieciowe w budowaniu pozycji konkurencyjnej banków - Arkadiusz Gralak, Krzysztof Karpio, Piotr Łukasiewicz, Arkadiusz Orłowski – Zastosowanie wybranych metod taksonomicznych w badaniach konkurencyjności Regionów
-
Małgorzata Stawicka - Metody scenariuszowe jako narzędzie podwyższania konkurencyjności przedsiębiorstw
II. Badania
-
Elżbieta Małgorzata Jagiełło - Uwarunkowania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw eksportujących w latach 2004-2006. Wyniki badań ankietowych