Spis treści ZiE nr 49
I. Rozprawy i artykuły
CRM w ujęciu klasycznym
-
Franciszek (Frank) Krawiec - Zarządzanie relacjami z odbiorcami w nowej koncepcji marketingu
-
Barbara Bonisławska - Zarządzanie relacjami z klientami we współczesnym marketingu
-
Tomasz Kochański - Sztuczna inteligencja w odkrywaniu wiedzy w systemach klasy CRM
-
Ludmiła Lewaszowa, Józef Zakrzewski - Techniki informacyjne w budowaniu trwałych relacji z klientami firm handlowych i usługowych
-
Piotr F. Borowski - Zarządzanie relacjami z klientami w sektorze bankowym
CEM w ujęciu behawioralnym
-
Adam Kupczyk, Piotr F. Borowski - Znaczenie relacji z klientem dla rozwoju przedsiębiorstwa
-
Zofia Feliks - Tło działań konsumpcyjnych w aspekcie socjologicznym i współczesne wymiary takich zachowań
-
Krzysztof Nowakowski - Dynamika komunikacji w relacjach z klientami
II. Materiały i studia
-
Jerzy Donarski - Wyniki badań Etycznej Konkurencyjność (EK) w obszarze decyzyjnym: misja firmy. Wstęp do planowania działalności proetyczej
III. Noty o autorach