Tom I Ujęcie socjologiczno-społeczne pod redakcją prof dr hab Leszka Korporowicza
Spis treści
- Alina Szepelska - Edukacja ustawiczna a konkurencyjność przedsiębiorstw
- Ewa Adamczyk - Ewaluacja dyplomów szkół wyższych
- Mikołaj Winiarski - Lokalne środowisko społeczno-wychowawcze w kontekście globalizacji.
- Krzysztof Piskorski - Zrównoważony rozwój w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych
- Katarzyna Świerszcz - Etos konkurencyjności przedsiębiorstw
- Włodzimierz Petryk - Rola jednostki w procesie konkurencyjności w przedsiębiorstwie XXI wieku
- Anna Wasiluk - Zarządzanie talentami źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
- Konrad Rokoszewski - Model Partnerstwa Lokalnego a ożywienie gospodarcze w gminach i powiatach
- Krzysztof Kietliński - Konkurencyjność przedsiębiorstw a moralność
- Sławomir Klementowicz - Ekonomia wolnego rynku według encykliki Centesimus annus
- Jerzy Donarski - Wpływ stosowania zasad etycznych na konkurencyjność przedsiębiorstw, w tym 48 zasad etycznych Jana Pawła II
- Ludmiła Lewaszowa, Józef Zakrzewski - Relacje między kierownikami i pracownikami a ich wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw
- Grzegorz Szulczewski - Zmiany jakościowe w otoczeniu a konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle etyki biznesu
- Elżbieta Jędrych - Kapitał ludzki kluczem do wzrostu konkurencyjności organizacji
- Nina Niżnik - Komunikacja w biznesie - ważna funkcja w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw na Ukrainie